sobota, 3 października 2015

Pierwszy dzień szkoły - Fartuszek Kosmetyczny Apis, pierwsze wykłady o skórze. Najważniejsze !

Hej :)
Dziś relacja z pierwszego dnia z szkoły. Tak jak obiecałam.
Samotnie śmigałam autem 54km. Chiałam umyć porządnie auto ale szukałam myjni i nic każda zajęta ( normalne jak coś chce zrobić to albo się nie uda albo ja coś popsuje )  to brudaskiem pojechałam. Kurde sobota i wszyscy się budzą, no w sumie i ja :D 
Zajęcia miały rozpocząć się 12;15 byłam troche wcześniej wiadomno nie wypada sie spóźnić.
Dlaczego tak poźno? 
Też sie zastanawiałam ale dla mnie lepiej bo na dojazd  godzinę musze poświęcic liczyc korki czerwone światła itp itd...
Dziś było spotkanie wstępne. Najważniejsze rzeczy jakie kosmetyczka absolutnie musi znać.
Sporo jest wśród nas mam i jak to Pani która wykładała powiedziała jak dziecko sie obudzi i czy wstaniemy od razu powtarzać co? WARSTWY SKÓRY !
To każda kosmetyczka musi znać śpiewająco. Idziesz, jedziesz trawajem śpisz- myślisz co? Warstwy ;) 
Tak od dziś zaczynam porządnie wkuwać do głowy ;) 
Było jeszcze o rodzajach cery no i wgl. jak wszystko będzie wyglądać. 
Za dwa tygodnie zaczynamy już praktyke i zabiegi i trzeba kupić fartuszek jakiś ładny by się nie ubrudzić od kosmetyków podczas zabiegu a w salonach czy gabinetach tak nie wypada bez fartuszka ;) 
No więc szukałam szukałam i kupiłam sobie taki o z logiem firmy Apis,
O taki :

Zdjęcie pochodzi ze strony : 


Mój ma taki  kremowy kolor nie jest typowo biały ale naprawde fajnie leży, super materiał nie gniecie się i wygodny ;)
Dałam za niego 66,50 z kartą bo normalnie bez kosztuje 70 zł.

Co do zajęć to póki co jest ok. 
Długo nie siedzieliśmy ale było bardzo ciekawie. 
Już nie mogę się doczekać kolejnych wykładów.



Pozdrawiam 
Mila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetycznie - Fantastycznie , Blogger